Estas en:

Asset Publisher

XXIII Concurso Comarcal de ganado vacuno Ntra. Sra. de Loreto

XXIII Concurso comarcal de ganado vacuno Ntra. Sra. de Loreto - Colunga

El sábado 4 de junio, se celebrará el XXIII Concurso comarcal de ganado vacuno Nuestra Señora de Loreto - Colunga, el día 4 de junio, sábado, en La Posesión.

Plazo de inscripción abierto desde el martes 10 de mayo al martes 17 de mayo (ambos inclusive):

Bando

Reglamento

Ficha de inscripción en formato Word

Ficha de inscripción en formato PDF

#Bandu L’ALCALDESA-PRESIDENTA DEL CONCEYU DE COLUNGA, ALEJANDRA CUESTA FANJUL. FAI SABER: Que’l próximu sábadu día 4 de xunu de 2022 va celebrase en La Posesión – Colunga’l XXIII Concursu comarcal de ganáu vacún “Nuestra Señora de Loreto”. Van poder participar tolos ganaderos/es con C.E.A establecíu en dalgún de los conceyos qu’integren la Comarca de la Sidra: Bimenes, Cabranes, Colunga, Nava, Sariegu y Villaviciosa.

El ganáu concursante ha proceder d’esplotaciones inscrites nel llibru xenealóxicu de les races: Roxa (normal y culona), Casina y Ratina.

El Concursu nun pasará globalmente de 160 reses participantes (40 de cada raza). Cada ganaderu/a va poder pre-inscribir un máximu de 10 animales por raza. Amás, atendiendo a la cantidá total de reses inscrites, la Comisión Organizadora acuta’l derechu de poner llende al númberu máximu d’animales por ganadería y/o sección, que va ser comunicao pol Conceyu de Colunga a cada ganaderu/a cuando finalice’l plazu de preinscripción.

Plazu y llugar de preinscripción: el plazu tará abiertu del martes 10 al martes 17 de mayu, los dos incluyíos.

Presentaránse nel Rexistru del Conceyu de Colunga nel horariu de llunes a vienres de 9:00 a 14:00 hores. El modelu oficial d’inscripción y Reglamentu del concursu va poder solicitase nel rexistru del Conceyu de Colunga y descargar de la páxina web www.colunga.es.